Otevírání exportů do Excelu a PDF
Instalace a první spuštění iKOS
Pokud se neotevírají exporty dat z iKOSu přímo do Excelu nebo PDF prohlížeče, je třeba provést dodatečná nastavení aplikace Internet Explorer.
Návod pro Microsoft Windows
- Otevřete Nabídku Start, rozklikněte složku Příslušenství Windows a spusťte Internet Explorer. Případně můžete pomocí vyhledávání v Nabídce Start najít Internet Explorer přímo.
- V pravém horním rohu prohlížeče Internet Explorer klikněte na ozubené kolečko (Nástroje – Alt-X) a vyberte Možnosti internetu.
- V Možnostech internetu přejděte na záložku Zabezpečení.
- V sekci Vyberte zónu... klikněte na Místní intranet a dále na tlačítko Weby.
- V okně Místní intranet klikněte na Upřesnit.
- V dalším okně Místní intranet napište do políčka Přidat tento web k zóně následující text včetně hvězdičky na začátku: *.amu.cz
- Klikněte na Přidat a následně Zavřít.
- Okno Místní intranet zavřete kliknutím na OK.
- Okno Možnosti internetu zavřete kliknutím na OK.
Nyní by se Vám měly správně otevírat soubory XLSX, PDF a XML z iKOSu do příslušných aplikací.